- BaRaNg bRaNdEd mUrAh - Headline Animator

Sunday, November 21, 2010

PREVIEW JAM DATA BANK UNKNOWN

Entry kali ini aku taknak jual barang..tapi nak cerita pasal jam DATA BANK ni..jam ini sebenarnya jam abg aku..dia order masa kawan dia pergi Jepun..memang lama dah..tahun 1992 kebawah macam 2 la..sebab masa 2 aku masih sekolah rendah lagi..memang masa ni terasa gempak la jam ni hehe..yelah canggih..boleh simpan no phone.. bole tgk time negara lain..siap ada tulisan bergerak lagi 2... kite bole set sendiri apa yang kita nak..taktau la time ni casio dah keluarkan DATA BANK dia ke belum..tapi bagi aku jam ni memang canggih la masa zaman 2..G-SHOCK pun tak muncul lagi rasanya..yer ker..aku pun tak sure..tak buat kajian pun hehe..so ape2 pun..jom layan gambar jam nie..
 Perbandingan antara dua jam..Riseman vs Unknown
 dari segi size memang kalah Riseman..jam Unknown ni dah macam jam transformer dah aku tgk..
 Ada masa, tarikh & hari
 Stop watch
 Tulisan bergerak..HAVE A NICE DAY..boleh set apa yg kita nak..
waktu London..
So kepada yang luar-luar 2 ada sapa2 yang boleh bagitau or perjelaskan jam apakah ini..memang takde jenama..lupa plak nak buka belakang dia..memang pakai skru..rasanya  time ni, jam digital ni memang paling canggih sekali..

4 comments:

  1. hmm tak kot..jam ni old skol ni..tgh membuat kajian hehe..

    ReplyDelete
  2. nok amik phd ke sijil politek?research assistant xboh pakai?haha..tp lawo jam nie,mcm nset doh function die.cume xleh kol jer,kalu dop mapuh la apple,hehe..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...