- BaRaNg bRaNdEd mUrAh - Headline Animator

Wednesday, March 28, 2012

Goalkeeper Adidas & Cheetah Pant -SOLD- (2 pcs)

Assalamualaikum..dah lama tak update blog aku ini..di kesempatan ni aku nak jual seluar penjaga gol pula.. condition semuanya baru..harga murah2 aje aku nak jual..Tidak termasuk kos POS..kos POS rm10 sebab pakai Nationwide..segala hasil penjualan ini aku akan masukan ke Tabung Pembinaan Masjid di KLIUC..Kalau ada yg ikhlas nak bg lebih pun boleh..kenapa aku buat macam ni sebab kebanyakan brg2 dari blog ni ialah hasil titik peluh aku main bola sbg GK dulu hehe..harga kedai rm50 keatas..jom tgk gambar dulu..
CHEETAH
Size XL
Team Brunei pakai jenama ni dulu..
Lambang Cheetah
ketebalan span yg biasa..kain lembut..
ADIDAS with printed number 21
Size L
Adidas with printed number..
Adidas Logo
Printed number..
Original Tag Adidas..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...