- BaRaNg bRaNdEd mUrAh - Headline Animator

Thursday, February 10, 2011

Uhlsport -SOLD- & Lotto Gloves -SOLD-

Lama juga aku tak update blog ni..sibuk sangat lately ni..banyak kerja yang perlu di settlekan..so bila ada kelapangan skit ni boleh la aku update skit blog yang bersawang ni..Dipendekan cerita..hari ni aku nak cerita pasal minat aku..aku dengan bolasepak ni memang tak dapat nak di pisahkan..dari kecik lagi memang dah bergiat dalam bolasepak..dan dulu pernah menjadi mata pencarian juga la..alhamdulillah..rezeki dikurnakan dengan bakat yang ada hehe..nak di jadi kan cerita..aku nak jual dua glove baru yang belum pernah aku pakai..dua-dua glove ni memang terbaik..dari segi kualiti dan jenamanya..dan terbukti lagi bila aku sendiri pernah pakai hehe..so jom layan gambar dulu..
UHLSPORT SIZE 9
SOLD



LOTTO SIZE 10
SOLD


 
 Petr Cech pun pernah pakai Glove nie..memang sebijik..



 Full set Glove Lotto-Hard & Soft Ground

Comfort..memang terbaik kalau pakai..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...