- BaRaNg bRaNdEd mUrAh - Headline Animator

Sunday, October 10, 2010

Jam Oris Williams F1 -SOLD-

Ini adalah koleksi yang paling aku sayang sekali...tapi dengan berat hati aku melepaskan jam ini untuk dijual..  Jam Oris original Red Motor-High Mech..Jam ni di servis pada bulan 2 lepas..condition sgt ok..

Jam Oris Williams Dial Biru..
Kalau di lihat kat dial 6 ada tulis Williams F1 Team.

Pic dari belakang jam..motor merah..
Crown ada tanda ORIS..


Biasanya jam mcm ni yang aku jumpa kat blog n mudah.com semuanya tali getah..tapi yang mcm nie takde jumpa lagi..semuanya original..jgn risau..nk box getah macam tayar F1 tu skali pun boleh..tp dh rosak la pasal telah dimakan zaman..aku buat kumpul duit syiling dlm 2 hehe..tp kalau nk duit syiling 2 aku kena keluarkan dulu...Maaf aku masih baru lagi dalam bab2 jam ni..minat pakai aje hehe...

condition 9/10 
Jenama : Oris USED ITEM
Model : Oris William F1
Buatan : made in SWISS
Kemasan : stainless steel
Pergerakan : Automatic
Tanda Jenama : Dial, Buckle, Crown n Enjin
Cermin : Sapphire Crystall
Kondisi : sgt Sempurna
Catatan : original item 100%


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...