- BaRaNg bRaNdEd mUrAh - Headline Animator

Monday, October 25, 2010

Levis Cooper -SOLD-



Levis..satu jenama yang tak perlu di perkenalkan..semua orang tahu tentang kualitinya..setiap barang aku ni ada ceritanya tersendiri..Levis ni dah lama aku tengok..dari Pavalion..ke Mid Valley then ke Curve..makan masa agak lama juga la nak decide untuk beli Levis nie..Memang dah jadi kebiasaan..setiap jeans yang aku beli..aku mesti mencari keunikannya..tapi bila dua tiga kali pakai..aku rasa cutting suar ni tak kena dengan aku..aku kena pakai loose jeans coz peha besar..hehe..
SIZE W34 L32
CONDITION ALMOST NEW
 Tag Levis Cooper yang menarik..
Gambar dari side belakang..
Pocket Levis..Jahitan Levis yang menonjol..
Kat bahagian kaki..jahitan lain dari yang lain..
Gambar dari bahagian depan..amacam menarik tak..
Gambar close up pocket depan..
kat button ada tulis Original Levis Cooper..
Gambar pocket bahagian dalam..
Amacam..menarik tak..so kepada collector levis jangan lepaskan peluang..harga levis makin lama makin naik..Levis ni kalau simpan lagi lama pun harga akan lebih mahal..Condition memang terbaik..jarang pakai..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...